Kelab BG Pathum United dalam satu kenyataan melalui laman sosial Facebook mereka semalam, mengumumkan bahawa jersi baru musim 2020 akan mula dibuka jualannya mulai Sabtu, 26 Januari 2020.

Menurut maklumat yang dikeluarkan, jersi yang menggunakan jenama Nike itu akan dijual pada harga THB999 atau RM133 untuk home dan away, manakala bagi jersi ke-3 atau alternatif pula pada harga THB850 atau RM113 sehelai.

เปิดราคาเสื้อแข่งBGPUประจำฤดูกาล2020พร้อมเซอร์ไพรส์!! เสื้อแข่งชุดที่3 ที่ทุกคนรอคอย…เสื้อเหย้า ราคา 999…

Posted by BG Pathum United on Tuesday, 21 January 2020

Walau bagaimanapun, itu adalah harga untuk jersi kosong tanpa sebarang nameset dan juga patch liga ataupun kejohanan piala domestik di Thailand.

Masih tidak dapat dipastikan berapakah harga untuk sehelai jersi BG Pathum United yang lengkap dengan semua perkara diatas, namun dari pengalaman kami membeli jersi pasukan liga Thailand yang lengkap, tambahan sekitar RM30-RM50 diperlukan untuk mendapatkan jersi itu.

Dengan kehadiran Norshahrul Idlan Talaha bersama pasukan BG Pathum United musim 2020 ini, dijangkakan akan ada banyak jualan akan terhasil dari Malaysia untuk mendapatkan jersi dengan nameset beliau untuk dijadikan sebagai satu koleksi wajib.

Baca juga artikel lain berkaitan bola sepak Thailand yang telah kami sediakan untuk anda sebagai rujukan.

Mat Yo Disenaraikan Dalam Skuad BG Pathum United Hadapi Piala Pra Musim LEO

Kontrak Kekal 2 Tahun Dengan Shimizu S Pulse Untuk Teerasil Dangda, Pengumuman Selepas Ujian Perubatan.

UAE Sah Naturalisasi Penyerang Dari Argentina, Kini Muncul Penjaring Liga UAE Ke-2 Terbanyak Sepanjang Zaman

APA KOMEN ANDA?

Anda Mungkin Suka

© 2020 The Vocket Sdn Bhd (1305683-A), a part of Media Prima Group